یادداشتهاى بى سر و ته

درباره بلاگ
یادداشتهاى بى سر و ته

“راهی پیدا کردم،
که تا ابد با هم دوست باشیم.
راهم خیلی ساده‌ست.
"من می‌گم چیکار کنی،
تو هم همون کارو می‌کنی.”


لطفا نظر تبلیغاتی نذارید
لطفا
لطفا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۰

رقیب


رفتیم خرید

میبینم داره از یه چیز چندتا برمیداره

میگم چه خبره؟

میگه یکی واسه خودم میخوام، یکی واسه تو ماشینم، یکی واسه مامانم...

منم همینجور بر و بر داشتم نگاش میکردم

آخرش گفت یکی هم واسه تو!

بازم خوبه تو این لیست بلند بالا منو جا ننداخت

دیگه دارم به مامانش به چشم رقیب نگاه میکنم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی